fredag 16. april 2010

Fire fine fyrer

Har fått nye bilder av oppdretter. Basert på utseende har jeg gjort meg opp noen tanker om hvem jeg vil ha, men jeg kommer ikke til å ta noe endelig valg før vi har hilst på de neste helg.

Her er min rangering:
1.


Denne hunden var atskillig mørkere i ansiktet for bare noen uker siden. Antagelig vil han bli enda lysere, og dermed er han akkurat som jeg ønsker en dunker skal være!



2.

Akkurat nå synes jeg denne hunden er penest. Men høyst sannsynlig kommer hele hodet til å bli lyst, og dermed blir han mitt andrevalg. Han ser vanvittig snill ut, og er ikke noe dårlig alternativ for å si det sånn!

3.

Dette tipper jeg er kongen i matfatet! Han ser ut som den mest kraftige av valpene, og blir antagelig en maskin i hareskogen. Han har litt for mye hvitt etter min smak.


4.

Dette er valpen som nesten er bare svart. Det skal bli spennende å se hvor mye lysere han blir når han blir eldre. Dette er mitt sistevalg slik det ser ut nå.

Og så regner jeg med at Monika har noe hun vil si om valget også...:)


Nå drar jeg til skogs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar